Naše vinařství

Jsme firma, která vyrostla přímo z kořenů vinných keřů, na úrodné půdě Moravy. Naše víno se rodí na ploše téměř 2500 hektarů, v úrodných vinařských podoblastech Velkopavlovické, Mikulovské, Znojemské a Slovácké. VINIUM má své sídlo v srdci tradiční vinařské oblasti – v metropoli moravského vinařství ve Velkých Pavlovicích

 

Historie firmy sahá do roku 1936, kdy dvě stovky zemědělců založily ve Velkých Pavlovicích vinařské družstvo VINOPA. Ke sdružování do družstev tehdy vedla vinohradníky a vinaře z Velkých Pavlovic a okolí především snaha posílit svoji pozici na tuzemském trhu, zvýšit kredit a v neposlední řadě také rentabilitu domácího vinařství. Vinařská družstva a společnosti tak tehdy přispěly významně k rozvoji moravského vinařství. Na staleté tradice pěstování vína jsme naroubovali všechno to, čím disponují ty nejvyspělejší vinařské země a oblasti. Máme ty nejmodernější technologie, které do nejmenšího detailu a s péčí pěstouna sledují a kultivují celý proces výroby vína. Máme lidi, kteří umění pěstovat a vyrábět víno dědili po generace a své práci rozumí. Dbají o to, aby víno zachovalo všechny své přírodní vlastnosti, a eliminují negativní vlivy, které by mohly kvalitu vína ohrozit. Vysokou kvalitu dodržujeme v celé široké škále naší produkce a výsledkem je celá řada ocenění v té nejnáročnější mezinárodní konkurenci. V roce 2010 získala naše společnost 65 medailí a ocenění. Nejúspěšnějšími víny jsou Cabernet Moravia pozdní sběr 2009, který získal titul zahraničního šampiona, tři zlaté medaile, dvě stříbrné, jednu bronzovou a diplom na VVT a Merlot pozdní sběr 2009, který získal 2 zlaté medaile, 1 bronzovou medaili a stal se 2. nejlepším vínem v České republice při nominaci do Národního Salonu vín 2011.

V nabídce společnosti VINIUM je dnes široké portfolio značek schopných uspokojit nejrozmanitější a nejnáročnější požadavky našich zákazníků. Logo firmy, trojúhelník, který naleznete na každé naší etiketě směřuje šipkou dolů, k úrodné zemi, místu působení naší firmy, do Velkých Pavlovic. Tři body, které utvářejí šipku a pomyslný hrozen našeho loga jsou také výrazem tří vyvážených, opěrných bodů jedinečnosti, kterou se odlišujeme od naší konkurence:

• Přírodní zdroje – hrozny révy vinné
• Moderní technologie
• Lidé